ERASMUS+


ȘCOALA GIMNAZIALĂ NIMIGEA DE JOS – PARTICIPARE LA ÎNTÂLNIREA TRANSNAȚIONALĂ DIN CROAȚIA

            Prima activitate derulată în proiectul Erasmus+ „TOGETHER IN DIVERSITY” s-a desfășurat în perioada 18-19 octombrie la Lipovljani, în Croația. La întâlnirea transnațională Școala Gimnazială Nimigea de Jos a fost reprezentată de directorul școlii, Szasz Teodor.
            Scopul întâlnirii organizate de Osnova Skola „Josipa Kozarka” Lipovljani, coordonatorii proiectului, a fost stabilirea detaliilor pentru mobilitatea elevilor și a profesorilor în Lipovljani, Croația, în perioada 4-8 decembrie 2017.
            Cu această ocazie s-au stabilit și datele pentru celelalte întâlniri transnaționale: 7-8.03.2018 în Berkovitsa, Bulgaria, 17-18.10.2018 în Lodz, Polonia și 5-6.06.2019 în Nimigea de Jos, România, respectiv datele mobilităților elevilor și profesorilor: 04-8.12.2017 în Lipovljani, Croația, 23-27.04.2018 în Berkovitsa, Bulgaria, 8-12.04.2019 în Lodz, Polonia și 30.09-4.10.2019 în Nimigea de Jos, România.

            Desfășurată într-o atmosferă destinsă, cu gazde primitoare, întâlnirea e o confirmare a faptului că parteneriatul va fi o colaborare constructivă pentru toți partenerii implicați.













”Together in Diversity” - ”Împreună în diversitate”
Proiect ERASMUS+ la Școala Gimnazială Nimigea de Jos




            În aceste zile are loc debutul european al Școlii Gimnaziale Nimigea de Jos, în cadrul programului Erasmus+. Unitatea școlară este parteneră în cadrul proiectului KA2 ZAJEDNO U RAZLIČITOSTI (”Together in Diversity” - Împreună în diversitate), alături de școlile: Osnovna skola ”Josipa Kozarca”, Lipovljani Croația – inițiatorii proiectului, OU ''Nikola Yonkov Vaptsarov", Berkovitsa, Bulgaria, Miedzynarodowa Szkola Podstawowa Edukacji Innowacyjnej w Lodzi, Polonia. Durata proiectului este de 28 de luni, din septembrie 2017 până în 2020. Dintre activitățile propuse amintim: program de formare profesională, participarea la ore de curs din instituțiile partenere, diferite activități educative, vizitarea zonei. Asistând la orele de curs din fiecare școală, observând modul lor de predare,   împărtășind experiența educațională, preluând modelele de buna practica, procedând la  introducerea și cultivarea limbii și culturii fiecărui partener in proiect, se dorește ca  fiecare școală  participantă să promoveze limba și cultura minorităților naționale, precum și o limbă și o cultură a mediului.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu